6 Haziran 2013 Perşembe

gözlerim gülerken parıldıyor mu bilmiyorum. yazı yazacak halim kaldı mı, yazdığım şeyleri yayınlamak ne kadar samimi, bilineceğini, arandığında bulunabileceğini bildiğim şeyleri kelimelere dökmeye çalışmak ne kadar samimi, ne kadar tarafsızım, nasıl kocaman bir çöp yığınına dönüştüm bilmiyorum. neyin yeridir neyin zamanıdır acaba? yere zamana dikkat etmeden hareket edersek hangi sıfatla yargılanıyoruz? sıfatımın bağırsaklarını sökeyim ki ben mi olayım? aşar mı ki bizi acaba? internet geçmişini en yakınından saklayan bir insanım, güvenir misiniz bana? görmeseler mi beni? gözükmek istemiyor muyum nedir acaba. samimiyet önemlidir mesela benim için. başkaları için de öyledir. belirli duyguların insanlarıyız sonuçta. vicdanınızı istememem çok mu anormal?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder